湯洛雯愛貓打疫苗後疑現過敏反應 及時就醫救回一命 (15:12)

文章日期:2024年03月20日

湯洛雯與馬國明育有兩頭愛貓,日前才剛過3歲生日的貓仔Tino,昨天(19日)打完疫苗後疑出現過敏狀况,幸獲「媽媽」湯洛雯即時帶去看醫生,才救回一命。湯洛雯昨晚在社交平台分享Tino在家裏睡着了的照片,分享這段膽戰心驚的經歷。

她說︰「大家帶毛孩去打疫苗時候,一定要小心觀察打完之後嘅反應!今日帶大仔去打疫苗,以前打都冇事最多係攰啲,但係今日返到屋企,見佢一開始少少肚痾,跟住鼻哥好紅,再見到佢眼腫晒,之後呼吸極快,我真係嚇到癲咗即刻帶返佢去診所,打抗敏針同止嘔針,瞓氧氣箱,個心痛到啲眼淚狂飆,不過好彩半個鐘之後紓緩番。依家帶咗返屋企,好攰好攰,係咁瞓覺,都放心番啲。醫生話極少數會有咁嘅反應,不過咁啱就係嗰個極少數。佢仲話好彩我哋快帶佢去,如果唔係後果都有危險... 大家有冇試過啲咁嘅情况?」

湯洛雯在家一直留意住Tino的情况,於凌晨時再出Post表示︰「原來大家都試過有咁嘅情况,真係好恐怖,第時都真係要考慮係咪真係要繼續打,太驚嚇!Update番,見佢睡姿回復正常,應該舒服番好多。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕湯洛雯 馬國明