陳淑芬壽宴星光熠熠 鄭嘉穎佘詩曼同場 關菊英罕有露面 (20:34)

文章日期:2024年03月21日

陳淑芬(陳太)賀入行50周年兼明天(22日)生日,今晚(21日)在尖沙咀一間酒店大排筵席,廣邀圈中親朋好友出席《陳淑芬‧星星相識50年‧生日及答謝晚宴》,包括狄波拉﹑肥媽﹑甄珍﹑甄妮﹑上山詩鈉﹑甄子丹夫婦﹑鄭嘉穎和老婆陳凱琳﹑佘詩曼﹑王力宏﹑謝天華夫婦﹑姜大衛和李琳琳﹑袁詠儀﹑米雪﹑唐鶴德﹑胡楓﹑羅蘭﹑連炎輝﹑柏安妮母女﹑陳松伶﹑劉浩龍﹑久未公開露面的關菊英和她的同性密友周偉利﹑譚耀文﹑鄺美雲﹑琦琦﹑余安安﹑溫碧霞﹑麥玲玲﹑蔡一傑﹑甄楚倩﹑江華和麥潔文﹑鄭丹瑞﹑蘇永康夫婦﹑陳慧嫻﹑楊受成夫婦﹑呂良偉夫婦等,場面星光熠熠。

湊巧嘉穎和緋聞舊愛佘詩曼同場,而王力宏去年在台北小巨蛋開騷前,曾說了一句「真相不重要,流量最重要對不對?」惹來甄妮在社交平台批評:「是人來瘋?還是吃錯藥?出自高學歷的嘴裏真是不知所謂。」今晚2人同場,未知有否碰面?

陳太戴上特大的紅色墨鏡框﹑身穿紅裙出席晚宴。她表示今晚宴請400幾人出席:「好多朋友專誠來港,有澳洲﹑內地﹑台灣﹑新加坡朋友,有10圍枱都係外國返嚟。今晚好多嘉賓都係歌手,都星光熠熠,多謝朋友捧場,安排座位好傷腦筋。派對籌備咗幾個月,今次連續搞咗3個大Project,好多謝自己團隊及員工幫手應付,明天(22日)正日過澳門,進行演唱會綵排,今晚唔會唱歌,交畀朋友,自己負責聽。(派對有什麼主題?)大家都知我係古來稀之年,今年係最後一次搞咁大型生日活動,之後都唔會搞咁大型生日活動,可能之後每年生日,同朋友一小撮咁慶祝,今晚似答謝會,感激大家支持﹑陪伴參與好多節目,有啲朋友20年冇聯絡,但今晚都有嚟,大家敘舊傾往事。(生日願望?)世界和平﹑身體健康﹑日日開心。」

(即時娛樂)