戴祖儀29歲生日飯朋友集體遲到︰以為自己慶祝緊愚人節 (12:51)

文章日期:2024年03月22日

戴祖儀(Joey)今天(22日)29歲生日,生日前夕約了大班好朋友食飯直落打麻將慶祝。Joey昨天在社交平台上載現場只得自己一人的自拍照,自嘲差一點以為被戲弄。她說︰「我啲朋友話提早幫我慶祝生日,約六點食飯,然後現在6:47分。我差啲以為自己係慶祝緊愚人節,真係好大嘅驚喜呀﹗I love my friends~」

不少網民留言取笑「你確定冇記錯日子?」、「你係咪早到咗一個月?」、「後面啲佈置係咪你自己整㗎,如果係你啲朋友對你就真係好sweet啊」等,Joey笑言也曾懷疑自己記錯自己的生日日期。

今日凌晨,Joey分享和大班朋友打麻將的照片,分享生日感言。她說︰「3‧22 開心﹗生日最開心就係有一班知己開足2枱。Happy birthday to Meeeee﹗希望祖儀可以繼續每一日都快快樂樂,大家要繼續愛惜祖儀。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕戴祖儀