古天樂玩轉曼谷唐人街 反客為主要混血肥仔挑戰生命極限 (16:07)

文章日期:2024年03月22日

古天樂(古仔)以嘉賓身分亮相頻道BBO節目《尋泰記》,第2集今晚(21日)上架。上集接受挑戰的古仔在今集反客為主,用電話「出口術」搖控混血肥仔(曾達恩)和丁丁(丁彥均)兩位主持,在曼谷唐人街接受多項與街頭小食有關的爆笑挑戰。

挑戰開始不久,坐在車廂中的古仔對買泰式粄條的混血肥仔及丁丁說:「試吓飛碗(不要碗)吖叫佢!」雖然混血肥仔非常醒目,叫檔販用碟盛載粄條,但對方還是因為語言不通而用了膠碗。古仔見狀忍不住說:「用手接吖嘛,擺喺佢(混血肥仔)手上要佢食!」貪玩的古仔嫌用手未夠過癮,叫丁丁直接用口餵混血肥仔,還說︰「我已經幫你搞掂離婚證書嗰啲嘢喇!」兩人最後用「借位大法」化險為夷,引得古仔哈哈笑。

當混血肥仔和丁丁在檔口前坐低大擦沙鍋魚鰾羹時,古仔突然下令:「揸住個沙鍋,唔好坐低,跟住入去金舖睇嘢,哈哈哈!」兩人聽到指示後拎起沙鍋向金舖進發,惟見到保安目光異樣時有點卻步。古仔見狀立即送上「鼓勵」:「你同佢講,你好肚餓,但趕住買金飾,哈哈哈!」古仔在兩人步入店舖時笑道:「挑戰生命極限開始,睇吓佢哋會唔會開槍打你兩個先!」不過,只想開個玩笑的古仔隨後已「放過」混血肥仔和丁丁:「唔好啦,出番嚟啦!」古仔宣布他們挑戰失敗,要直接接受懲罰,混血肥仔要食完魚鰾羹,丁丁則要當街唱歌跳舞。丁丁唱歌期間竟跳起《今期流行》拜神舞,混血肥仔更不理古仔要求,將古仔當年跳舞片段剪輯入節目。

完成挑戰後,講起飲食話題的古仔跟兩位主持分享健康心得。他坦言現代人飲食習慣非常不健康,應要透過斷食減少攝取過多營養。古仔說︰「你吸收多咗咪變成脂肪囉,我哋係應該學識每一日去餓,而唔係學識每一日去飽。後生可能你消化得快啲,你再年紀大啲,消化得冇咁快,你會糖尿病。」混血肥仔聽後非常心虛:「你啱啱一路講脂肪、肥嗰啲呢,手就係咁向住我。」古仔語重心長叫他愛惜身體:「從今日開始,你意識到呢個問題,開始自己慢慢去習慣斷食,而唔係去到一有病嗰陣就辛苦喇!」

(即時娛樂)