獲周家怡李靖筠認證絕世好老公 陳家樂自爆已幫BB改名 (16:30)

文章日期:2024年03月22日

由周家怡、李靖筠(Gladys)兩位女車神主理的介紹靚車節目《恨駕女團》,日前推出的一集,請來準爸爸陳家樂任嘉賓,節目組更借來一架200多萬開篷跑車拍攝。

周家怡及陳家樂有份演出的電影《出租家人》上映,提到拍攝趣事,家樂表示有幾場戲令他十分感動:「其中一場我要扮(曾)志偉哥個仔,打番電話畀佢,嗰下我係好心痛、好心酸,未Roll機前自己已經喊咗一次。我哋𠵱家成日都會講一啲善意謊言,都係因為驚父母擔心,寧願佢講大話呃佢哋,等佢哋過得舒服啲。」

陳家樂快將榮升爸爸,周家怡及Gladys暗地做了「好老公check list」出來,包括:冇錯都要say sorry先、識幫老婆打卡、認真傾聽老婆說話、入得廚房、以老婆為優先、EQ高、讚賞另一半及要感謝另一半,來測試家樂是否一個好老公。

未開始測試,Gladys已大讚家樂是好老公:「佢以老婆為優先,陳太係佢嘅世界,我都覺得佢哋係模範夫妻。成日都見到佢讚老婆:『老婆你好叻呀。』」家怡又問如果自己沒做錯事,但老婆很嬲,家樂會否先Say sorry,家樂笑說以前不會但現在會:「為自己將來幸福,有時仲未100%做到,有啲位我係比較鍾意同人辯論、辯駁嘅人,盡量啦,呢半年有咗小朋友,太太情緒可能更加容易被觸動,我就更加要遷就。」

之後家怡又叫家樂幫她們拍照,成品出來後,家怡大讚:「OK喎,佢真係有好多唔同角度喎。」經過種種測試,2人認為家樂達標,除認可是好老公,更是絕世好男人。

隨後3人又談到為BB改名,家樂直言已有想法,更大讚自己改得好,名字男女都適用:「叫陳徹。」Gladys聞言即「吓」了一聲,家怡即說:「等陣先,我真係勸你唔好,『陳設』係用嚟擺㗎!」不過家樂未有理會繼續說:「英文名我都諗埋㗎啦,(Gladys:Furniture!)唔係,叫Deco。」

家怡笑問是否想小朋友將來做設計師?Gladys又問陳太是否批准,家樂坦言未獲批准,但自己喜歡兩個字名字。問到為什麼要這樣做,家樂謂:「有型。」但家怡及Gladys即裝出嫌棄神情,家怡更謂:「你真心覺得有型?我開始覺得同佢溝通唔到,佢覺得有型嘅嘢我一啲都唔覺得。」

(即時娛樂)