Marf認戀Locker 拒談同居 Day強調單身 認曾跟Nathan認真了解 (17:28)

文章日期:2024年03月25日

一連3場《COLLAR CRUSH LIVE 2024 》演唱會昨晚(24日)舉行尾場,獲李嘉欣及老公許晉亨、張繼聰、謝安琪及女兒、MIRROR成員楊樂文(Lokman)、江𤒹生(Anson Kong)及李駿傑(Jeremy)等捧場。

7位成員表現比之前穩定,在台上剖白首次開騷心情,輪流變喊包,受訪時隊長沈貞巧(Gao)仍難忍淚水。Marf(邱彥筒)大方承認與Locker(林家熙)拍拖,2人已拍拖一段時間,只想低調沒特別公開,問到是否已同居?Marf說:「呢個唔特別講喇,私人事,可唔可以留番畀自己,其實我都好少拍拖經驗。」Marf指男友睇騷後,大讚眾隊友表現,還說「香港需要COLLAR」,問是否因男友捧場搞到走音?她說:「唔係,係因為有少少病,開騷前仲要針灸針到成面針。」

開騷前許軼(Day)被爆戀上與負面新聞不絕的魏念恩 (Nathan),雖然她已透過經理人回應否認拍拖,問到有否影響表演心情?她坦言:「真係有影響,最驚係影響到隊友及台前幕後,為呢個演唱會付出心血,粉絲亦都好擔心我,好驚大家Focus喺呢件事上面,少咗Focus演唱會。」Day否認被發現戀情,才與Nathan分手,強調和經理人回應一樣,有認識但沒有繼續了解下去,她說:「的確有認真了解過,但𠵱家係單身,係朋友。」

至於是否因對方負面新聞,影響2人發展,她則說:「我認識佢時,其實已經發生咗嗰件事,冇特別影響乜嘢,了解完後大家都係是朋友,冇乜唔啱,公司亦冇畀壓力,因為我熱愛工作。」她表示2人是在對方參加比賽時認識,Day表示也擔心Nathan日前危坐深井海邊再送院治療,她亦關心對方:「見到朋友發生這樣的事,都會關心的。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕魏念恩 許軼 邱彥筒