陳展鵬夫婦為小豬比5歲生日連玩幾日 因女兒1句說話感動 (12:49)

文章日期:2024年03月28日

陳展鵬和太太單文柔的女兒陳諾瑤(Quinta,小豬比)5歲生日,夫婦2人一連幾日慶祝,先為女兒舉行粉紅色豬仔生日派對,好友陳敏之也獲邀出席;一家三口隔天又走入主題樂園慶祝,更向女兒送上以公主為主題的生日蛋糕。

單文柔在社交平台分享慶祝照片,留言︰「本來Quinta 5歲生日一早安排好。我隨口一句問,你想生日點過呀?Quinta話好想同同學仔一齊玩。2星期?點準備得切?好彩有一班朋友仔幫手,最後可以完成Quinta生日願望,仲可以印得切同豬比合作完成嘅T恤。小豬比表示超級滿意。見到豬比笑容,一切都值得﹗Super thanks﹗」

她與丈夫及女兒去完主題樂園玩後有感而發︰「時間過得好快,轉眼間已經5歲,真係感覺佢大個女,唔捨得﹗呢兩日生日佢都玩得好開心,再去埋迪士尼玩。佢無啦啦同我哋講唔好意思,爹哋媽咪要你哋嘥錢。我哋嗰吓聽到好感動。Mama只願你成為自己喜歡的樣子,不抱怨,不將就,有自由,亦有自己的光芒。Love u﹗」

(即時娛樂)