孖林智樂潘靜文 組限定組合開騷 張馳豪預告台上除衫騷肌 (17:59)

文章日期:2024年04月16日

張馳豪(Aska)、林智樂(Felix)及潘靜文(Sherman)將為全新一系列現場音樂會《音樂出沒》打響頭炮,3人從歌唱比賽出道,成為《音樂出沒》系列首個演出單位組合,大會特以「First Jump」為題,3人落力跳足8小時,做跳躍動作拍演唱會海報。他們將於5月18日假海洋公園舉行《音樂出沒First Jump第一彈:Aska 張馳豪 X Felix 林智樂 X Sherman潘靜文》,門票昨日(15日)已公開發售。

操肌弗爆的Aska在新歌MV以魚網背心、透視恤衫演出,又出新歌又開騷,被力捧的Aska感到開心:「我拍MV之前已經比平時再爆Seed操肌同控制飲食。(操得太盡?)想將自己最好一面喺台上騷畀大家睇,報答Fans同大家嘅支持。嚟緊開騷我都繼續爆Seed操,到時效果比海報更『爆肌』! 」Aska還預告:「台上除衫騷Body冇問題,會構思其他大尺度的演出,𠵱家先賣關子。」

日前獲炎明熹(Gigi)邀請任演唱會嘉賓的林智樂(Felix)則透露,已邀請Gigi睇騷:「佢(Gigi)本身都知我哋開騷,我喺後台有親自邀請佢嚟睇。」Felix與Aska老友鬼鬼,早前連見偶像A-Lin自肥都一齊,大膽邀請對方聽自己新歌:「當日仲撞到我哋《聲夢》導師Gin Lee、泳兒同Janice,我有逐個邀請佢哋嚟睇騷,被公司同事笑我有鋪『邀請癮』,去到邊都邀請人,做咗人肉流動宣傳,我都畀個叻自己!」

潘靜文(Sherman)被問到怕不怕2男1女組成「嬲」組合,Sherman謂:「佢兩個私底下甩繩馬騮,希望去到綵排及演出時,唔會畀佢哋激到氣絕,歌單方面想可以搵啲合唱歌,又或者有啲位可以合埋我哋3把聲去唱。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕張馳豪 潘靜文 林智樂