傳派10萬盒口罩 楊明鬧造謠者無人性

文章日期:2020年02月01日

【明報專訊】武漢肺炎疫情擴大,市民爭相搶購口罩及消毒搓手液等防疫用品,供不應求。在此人心惶惶時期,卻有人因散播不實謠言製造混亂。前日網上傳出楊明有份投資的燉湯店會免費派發10萬盒口罩給市民,阮民安亦在facebook發文,呼籲市民衝去攞。楊明前日已即時否認,稱派口罩是謠言,其食肆的口罩存量只夠員工半個月至一個月用。

楊明昨日在社交網上載聲稱其燉湯店會派口罩的帖文截圖,以及阮民安呼籲市民到燉湯店索取口罩的留言截圖,斥造謠者無人性。他說︰「你知唔知出面有幾恐慌?疫情有幾嚴峻?你𠵱家仲有心情喺度散播謠言!你唔發放正能量去抗疫,都唔好煽動他人去刑毁吖。你係太悶?定係仲想刷存在感?呢隻病毒係每個人都有機會中,唔係開玩笑㗎!𠵱家唔係爭吵嘅時候,係全城抗疫呀!麻煩搵番自己啲人性出嚟啦!#無人性恐怖過有瘟疫 #抽水都睇情况吖。」

娛樂組