伍詠薇自爆病倒:應該不是「中招」

文章日期:2020年03月23日

【明報專訊】新冠肺炎疫情嚴峻,身體若有不適都會擔心是否「中招」?伍詠薇(伍姑娘)昨日凌晨在社交網自爆病倒,要全日自我隔離,朋友紛紛表示擔心。她留言:「終於病倒了…應該不是你們諗『中招』那款…希望…我係出名一條烈女…怕什麼…今(前)天自我全日隔離,But…星期一至五做直播節目搵食就無選擇,因為我都係一個基層市民,要搵食做好份工,希望我嘅真正朋友出嚟為我打氣,就算係朋友唔會同我打氣我都會記住你…係咁#我伍詠薇乜都唔驚,最怕冇錢無知己#我係我伍詠薇烈女一名」好友陳敏之慰問:「唔好病呀!」伍姑娘回應:「小病是福,謝謝妹子。」

伍姑娘病倒前曾主持ViuTV的直播節目《埋嚟睇埋嚟玩》,上周五(20日)到商台接受訪問,上周六(21日)去做facial。昨日她再更新社交網說:「我起咗身好耐啦!早晨星期日」,表示又要對抗疫症,並祝大家身體健康平安吉祥。隨後又聲稱已康復。

娛樂組