「小怪獸s前後腳咁出咗嚟喇」 伍家謙榮升老竇 太太誕龍鳳胎

文章日期:2020年04月11日

【明報專訊】40歲無綫前體育主播伍家謙報喜,太太Betty昨晨誕下龍鳳胎,由兩口之家成為熱鬧四人家庭。榮升新手爸爸的伍家謙接受《明報》訪問,他期望一對子女成為善良的人,更要對媽媽好,因為媽媽佗孖胎好辛苦。他笑說兩個夠晒數:「可以收工了!」

娛樂組

伍家謙昨日在社交平台上載一家四口在產房的合照。他寫道:「今日(4月10日)上晝,#小怪獸s前後腳咁出咗嚟喇!阿哥同細妹喊得好嘈呀,阿太日常(太太的fb專頁),辛苦晒你喇,衷心多謝咁多朋友嘅關心同祝福。」

陪入產房 兩公婆齊流淚

伍家謙接受《明報》電話訪問,分享初為人父的喜悅,他說:「好開心、好興奮,我有入去陪產,畀鼓勵太太,佢係剖腹,當時同太太傾緊偈,說不知幾時先聽到BB喊聲,點知講完呢句,B仔出嚟先,我同太太都感動,有流眼淚,跟住妹妹出世。希望佢哋身體健康、相親相愛。」

兩個夠晒數「可以收工」

伍家謙已為龍鳳胎改名,但會先給睇風水的朋友過目才正式公布。過去大半年香港經歷了不少,還有幾個月來的疫情,問他對子女的期望?他說:「呢個時勢下,我覺得小朋友嘅人生係佢哋自己,做父母嘅會帶佢哋行一條好啲嘅路,希望佢哋做到自己想做嘅嘢。(對他們有什麼要求?)呢一刻唔諗咁多,希望佢哋健康,仲有少少要求,第一,希望佢哋做善良嘅人。第二,一定要對媽媽好。」問他孖B是否似爸媽是帥哥美女?他笑言靚唔靚的問題沒想過,又說有兩個小朋友已差不多夠了,可以收工。

太太Betty貌似苟芸慧

伍家謙在太太在臨盆前夕在fb寫下感受:「希望佢兩個會係堅強嘅香港仔女。」而Betty在分娩前分享跟老公戴口罩手拖手的照片,說期待將來跟子女一起重溫照片,又苦惱到時怎樣向「小怪獸們」解釋為何要戴口罩散步。

Betty一向以「怪獸」稱呼老公伍家謙,所以他們叫小朋友做「小怪獸」。伍家謙跟Betty於2013年結婚,平日伍家謙上載照片,也將太太的樣子以卡通公仔遮住。昨日的一家四口合照也不例外,過往只曾分享一次太太的側面孕照,被網民大讚有仙氣,樣貌似苟芸慧。

■更多娛樂猛料 ﹕ol.mingpao.com