何韻詩網上開騷 高峰期4萬人捧場

文章日期:2020年04月13日

【明報專訊】新冠肺炎疫情肆虐,在紅館舉行演唱會變得遙遙無期,近日不少歌手改在網上開騷,有住家型的在家中一角自彈自唱,給歌迷帶來娛樂。前晚何韻詩舉行網上演唱會《生於亂世 有種LIVE STREAM》,兩小時唱足17首歌,高峰時吸引4萬網民捧場,至昨日20多小時,YouTube的點播逾24萬。

演出時阿詩說:「我沒做歌手好耐,紅館騷遙遙無期,我其實已申請了很多次,我不會被這個政府或疫情阻止,將會舉行更多類似的演出!」提到仍然嚴峻的疫情,阿詩強調她不是悲觀,但相信半年內難以恢復正常。

阿詩事後在社交網分享與團隊的合照,留言:「其實只係前幾日心血來潮,又喺公司見到Hobing,問佢有無興趣開live,佢話『好啊』,就係咁,促成咗今(昨)晚呢個五湖四海義氣仔女之夜。老實講,本身諗住求其開個live仔,無諗過咁多人嚟睇,最高峰時間超過4萬人,仲多過紅館,黐線!」阿詩稱收到很多朋友傳短訊,稱很想念她。她又感謝每名聽她獻唱的樂迷,「如果我嘅歌聲可以為大家帶來一點點安慰,我非常樂意繼續為大家唱下去。唱歌係我嘅天職,我其實,真係最鍾意都係唱歌。幾壞幾難嘅時候都好,谷底照開張。p.s. 好似真係做咗場show咁,好攰好爽」。

娛樂組