謝東閔自責忙工作忽略女友 「偷食」朱智賢6講「對唔住」

文章日期:2020年04月30日

【明報專訊】33歲朱智賢日前被爆背着男友謝東閔搭上34歲有婦之夫黎振燁,兩人在車廂密會偷食蛋糕成為熱話。「偷食」事件曝光後,黎振燁與朱智賢被網民鬧爆「賤男」及「姣精」,形象插水。被冠以「小三」之名的朱智賢潛水多天後,獲謝東閔原諒,昨午陪同她舉行記者會公開道歉。朱智賢連講6次「對唔住」,向事件中受傷害及愛惜她的人道歉。謝東閔維護女友稱是一時迷失,還自責忙工作忽略她。朱智賢之後接受無綫訪問,聲淚俱下歸咎自己抽離不到角色,希望大家給她機會。至於黎振燁,傳正懷孕8個月的黎太拒絕出鏡幫他解畫。

傳黎太拒絕出席記者會

朱智賢被指與2016年香港先生冠軍黎振燁拍劇《食腦喪B》戲假情真,後者傳有意為她離婚,拋棄臨盆在即的太太。昨日有傳無綫安排這對「偷食男女」各自由黎太及謝東閔陪同出席記者會,希望透過認錯化解事件,但有傳黎太拒絕,結果昨午的記者會,只有朱智賢與謝東閔。兩人之前從未承認情侶關係,今次謝東閔首次以男友身分出現,陪朱智賢交代,記者會不設提問,兩人全程閃現7分鐘。

讚女友勤力 盼畀機會反思

記者會昨日下午4時45分開始,無綫嚴陣以待,派出數名公關,還有兩人的經理人及高層樂易玲,無綫亦在社交網站做直播,現場逾半百傳媒。謝東閔與朱智賢身穿一黑一白服飾,先企定合照約2分鐘,神情凝重。朱智賢素顏面色灰白突顯殘樣,不時哽咽索鼻,樣子可憐。由謝東閔先發言,他眼泛淚光語帶哽咽說:「我今日決定企出來陪佢出席記者會,我都擔心佢承唔承受到呢種壓力,佢將件事來龍去脈講畀我聽,我亦知道所有嘢,現階段我會陪住佢走過呢一關,可能其實佢一時有啲迷失,我自己都有少少責任,可能我成日掛住工作,疏忽咗佢,我想講佢係好勤力演員,大家畀機會佢反思,將來繼續畀心機工作。」他言語間暗示已原諒女友,兩人不時深情互望,朱智賢又捉實謝東閔隻手,十指緊扣。

朱智賢歸咎抽離不到角色

到朱智賢交代時神情嚴肅,先後說了6次「對唔住」,「我要講的係對唔住,我令大家失望對唔住。(停了幾秒兼抿嘴),我知自己做錯,我對唔住惜我的人,我對唔住畀機會我的人,我辜負咗你哋,辜負咗公司,喺呢度我想同喺呢件事受傷害的人講聲對唔住,真心對唔住。」之後兩人起身離開,其間謝東閔輕搭女友膊頭予以安慰。問朱智賢有無向黎振燁太太道歉?有無聯絡黎振燁?她都沒有回應。

兩人之後接受無綫訪問,朱智賢自揭今次事件因抽離不到角色,她說:「我覺得自己唔係一個專業演員,因為拍劇而導致𠵱家咁樣,自己經驗唔夠,演戲經驗唔多,唔夠專業,搞到今時今日,覺得自己抽離唔到角色,同埋好多謝Brian(謝東閔)呢段時間陪住我,佢承受咗好多,佢畀我更難受更加痛苦。」朱智賢邊說邊用紙巾拭淚。

淚流滿面稱對家人唔住

當她提到令家人擔心時,更淚流滿面說:「我最想同家人講對唔住,唔想因為我自己的事影響到家人,我記得我即時傳短訊畀我爹哋,我驚影響到佢,唔想家人畀人講閒話,我唔想因為我一人的事,影響到身邊人,同埋我想同劇演員及監製講對唔住,因為我唔專業,我會連累到大家,我以後會做返好啲,希望大家畀機會我。(會否忟憎自己犯這個錯失?)我真係好後悔及內疚,我都接受唔到自己犯呢個錯。」謝東閔被問如何支持女友說:「佢唔使工作時,會陪佢多啲,其實呢段日子都唔易過,佢受出面好多壓力,希望呢段時間陪佢走過呢個階段。」

網民由同情到覺得謝東閔蠢

不少網民之前同情謝東閔,但對他仍能原諒朱智賢說接受不到,覺得他好蠢。不過亦有支持他,說是好男友。

記者:林蘊兒

攝影:孫華中

■更多娛樂猛料 ﹕ol.mingpao.com