40歲生日大仔一直陪伴 張栢芝感動落淚

文章日期:2020年05月25日

【明報專訊】3子之母張栢芝,昨日40歲生日,兒子陪伴在側令她好窩心。栢芝在社交網分享短片及相片,她自言已40歲,感性說獲得好多朋友及家人為她慶祝;大仔Lucas由朝到晚陪在她身邊,她跟Lucas說:「媽咪好多謝你一直陪我。」Lucas然後講出一番令她好感動說話:「媽咪係你生日,如果我用錢買禮物畀你,都係你啲錢,最好嘅禮物係一直陪住你。」她看到兒子很懂事好sweet,說中了天下父母親的心聲,因為多多金錢或者就算手做禮物,她覺得都不及這番說話,以及用行動證明給她看,感動到她要戴眼鏡遮着喜悅的眼淚。

至於二仔Quintus就送上強而有力的擁抱,栢芝說:「佢好搞笑,聽到阿哥講完,佢話『媽咪Happy birthday」,話要畀我一個擁抱,呢個擁抱好strong同好powerful。」

娛樂組

■更多娛樂猛料 ﹕ol.mingpao.com