大玩《夫妻的世界》經典海報 鄭嘉穎陳凱琳拍住上搵奶粉錢

文章日期:2020年09月05日

【明報專訊】鄭嘉穎與陳凱琳結婚兩年,育有兩名兒子,他們一直恩愛甜蜜,近日更夫妻檔拍護髮品牌廣告,齊齊搵奶粉錢。他們在廣告中模仿韓劇《夫妻的世界》海報中的朴海俊和金喜愛,陳凱琳穿浴袍展示白滑長腿,鄭嘉穎一手捉着陳凱琳的腳,另一手就將洗髮水遞給老婆。

鄭嘉穎在社交平台分享照片說︰「老婆唔使驚!甩咗條頭髮咋嘛,我有辦法!」陳凱琳就說︰「唔知大家早前有無睇過非常受歡迎嘅韓劇 《夫妻的世界》呢?當中最令人難忘嘅畫面,當然就係女方發現到男方身上一條唔屬於佢嘅頭髮啦!不過我哋嘅版本就有啲唔同,話說我佗第一胎嘅時候,出現咗甩頭髮嘅情况。當時真係好擔心(相信好多媽媽同我一樣都唔知點算)!不過有咗經驗之後,喺第二次佗BB就識得護髮嘞!大家睇到我老公嘅表情就知道。甩頭髮?不用怕!」

好友李施嬅則搞笑稱鄭嘉穎似叫陳凱琳飲洗髮水。有網民則說想再看到他們夫妻檔再拍劇集,或演港版《夫妻的世界》。

娛樂組