走出墮馬意外陰霾 劉德華親演連場動作戲

文章日期:2020年11月07日

【明報專訊】劉德華(華仔)在電影《拆彈專家2》有不少打鬥、奔跑、翻滾及飛躍鏡頭,是他自2017年墮馬意外康復後,最多動作場面的電影。

叫導演不用擔心

華仔為求拍出理想效果,連場動作戲都親自上陣,他笑言沒有被這些動作戲難倒,「好清楚自己身體狀况,反而武指及導演邱禮濤更擔心,我反過來叫他們不用擔心。今次爆炸、拳腳動作等場面,過往我都曾經做過,能夠應付。不過,如拍攝過程一次唔得、兩次唔得、三次唔得,我就會比較辛苦。導演安排好好,動作場面拍一兩Take就完成」。

「唔弗會畀人笑」

除動作場面外,華仔有一場暗曬胸肌及腹肌的場面。他說:「老實講,自上次受傷後,身體無以前咁弗,只及傷前75%,我覺得應該要盡快追回這25%,要飲食、運動及生活各方面配合。身邊的人不時讚我弗,所以劉德華唔弗真係會畀人笑,他們的鼓勵就是對我的鞭策。」

娛樂組