炮轟政府防疫措施漏洞多 張瑪莉:離地到有啲離譜

文章日期:2020年12月16日

【明報專訊】第四波疫情嚴峻,限聚令下這個月的節慶冬至與聖誕節也難熱鬧起來,防疫措施未見效,各行各業大受打擊。1975年香港小姐冠軍張瑪莉,一向溫文爾雅,是公關和國際禮儀公司的老闆、形象顧問,近日也忍不住炮轟政府。前日她在facebook直播,對住鏡頭保持笑容,內容一針見血指出香港政府堅離地、有官員好驕傲、不聽意見。提到疫情,她說:「真心講,嚟到現在呢個位,我唔靠政府,靠佢危危乎,不如自己做好,聖誕節、過冬、新年盡量減少聚集。」

娛樂組

張瑪莉呼籲疫情期間,大眾不能掉以輕心,一定要做足防疫措施。她在片段中說在會所做完運動食早餐,看報章發現每份報章也在鬧,並說:「𠵱家好多社區感染,唔同嘅屋邨都有事,睇到政府話12月22日先開始做酒店隔離,我唔係鍾意鬧人嘅人,但真係有少少豈有此理,真係好多國家已經實行,好似澳洲已經實行咗幾個月,我哋啲官仲話慢慢去研究,還要研究?已經有咁多成功例子,澳門、內地、紐西蘭同澳洲,人哋個個地方都做晒喇,我哋啲漏洞簡直多到係離晒大譜……」

有官員好驕傲

張瑪莉斥政府離地:「我唔係好明,我11月底、12月初都講咗,暫時停一停唔好畀啲人返嚟,就算真係返嚟,入嚟香港,即刻喺機場接佢哋去檢測14日,唔好再出出入入,但最後梗係冇人聽。我哋人微言輕,今年聖誕節冇喇,大家安在家中睇電視,好冇意思,新年更加唔使諗,我諗第四波去到農曆年,如果啲政策係work的話。不過睇到𠵱家完全唔work,我覺得我哋政府好離地,離地到有啲離譜……我覺得我哋政府好驕傲,唔係,講政府係唔啱,係裏面有人好驕傲,覺得自己方式得。老實講,我哋唔係第一二波,係第四波,亦試過清零,究竟問題喺邊度呢?唔針對個問題,唔係我講,係政府請的醫療專家講,會一路『波』落去。」

香港人靠自己

張瑪莉稱很多身邊朋友已往內地,隔離14天,準備過聖誕過新年,但不知香港政府在搞什麼,她已沒有約人飯敘,每次到會所也是獨自食飯。她大讚香港市民很乖,值得攞心心,但歌舞群組700多人,他們不戴口罩又超限聚人數,質疑為何沒有檢控。她表示檢控要有阻嚇作用,並不是罰錢那麼簡單,現在面對的並不是錢問題,是人命問題。

張瑪莉看到飲食業成重災區,覺得好可憐,稱要靠自己並叫大家加油,她說:「香港人口咁密集,如果政府唔做好防疫措施,真係好弊,唔好靠人哋,靠自己最緊要,唔好掉以輕心……繼續堅強。」

是李小龍前大嫂

被冠以「傳奇港姐」的張瑪莉,現年68歲,曾是街童流連街頭,10歲被送入保良局接受教育。1975年當選港姐冠軍,1980年嫁給李小龍兄長、天文台前助理台長李忠琛,育有一子一女,1995年離婚,李忠琛2008年逝世。後來張瑪莉再婚,嫁建築師余文平,至今近10年,兩年前她接受訪問時自爆護照名字仍跟前夫姓「李」。