《解構心機女》首集火藥味濃 江嘉敏窒馮盈盈例遲

文章日期:2021年03月31日

【明報專訊】馮盈盈與江嘉敏去年因富豪船P事件傳反目,姊妹情不再,早前兩人被安排主持新節目《解構心機女》,在記者會上已互相明窒暗鬥。

馮盈盈遲到多藉口

節目首集前晚播出,馮盈盈與江嘉敏的對話滲出火藥味,談到約人出街的話題時,馮盈盈說:「有個fashionably late,有時為營造隆重登場感覺,有做過公司管理層的人同我分享,話如果約銀行客人到自己公司開會,會故意比約定時間遲5分鐘,因為覺得客人來到,應該要時間準備電腦及文件,如果你準時出現,要他們在你面前準備,好似給壓力及催對方,所以故意fashionably late,多5至10分鐘,待他們準備好,你作為主人家先登場,畀對方時間準備。」

此時江嘉敏忍不住寸爆馮盈盈說:「你知唔知點解呢個topic,馮盈盈可以講得咁順暢、熱烈同開心?」在旁的劉佩玥搭訕:「我做唔到佢咁fashionable呢樣嘢。」江嘉敏再說:「因為佢每次約我哋去行街又好,食飯又好,做乜都好,佢永遠都是fashionably late,無一次唔係。」其他主持戴祖儀和賴慰玲即打圓場轉移話題。

馮盈盈對於被指慣常遲到,她回應稱上一次約江嘉敏出街是年多前的事,已不太記得詳情,如果她真的有遲到,跟對方講對不起,希望江嘉敏不要放在心上。

娛樂組