親述人工受孕失敗 49歲袁詠儀遺憾未懷第二胎

文章日期:2021年04月12日

【明報專訊】49歲袁詠儀(靚靚)與張智霖結婚20年,育有14歲兒子張慕童(魔童)。她擔任余安安、羅敏莊與陳凱琳主持的節目《日日媽媽聲》首集嘉賓,談到當年準備懷孕前,戒煙3個月後才開始造人,並計算體溫及日子、講究姿勢等,但努力數月後仍未有動靜,正想放棄,原來已懷孕。

靚靚透露一直恨生第二胎,希望有弟或妹與魔童分擔及處理問題;那時想待兒子兩三歲時才再計劃,卻忘記當時已35歲。之後用盡好多方法,試過接受人工受孕,都不成功,靚靚想年紀確實有影響,對她是一個遺憾。

靚靚憶述接受人工受孕,除打針痛外,還要經歷漫長等待,最後換來醫生一句「Sorry」,她說:「不是他說sorry那一刻不開心,而是在等待過程,你什麼都做不了,結果又不成功,那是我覺得最不舒服。我又不至於不開心,因為有沒有孩子是命中注定的,我只覺得不舒服,不能再讓自己有這種情緒。」

鄧兆尊寧不舉 堅持不結婚

鄧兆尊亦是首集《日日媽媽聲》嘉賓,有3名紅顏知己Carmen、車厘子與陳小姐的他,被問為何不結婚,他回答:「香港一夫一妻制。」兆尊也沒打算生小朋友,他解釋:「一個生,個個都要生,生得多好煩氣,佢哋有要求㗎,不過佢哋見到我細佬同細妹生咗,發覺好大責任,都未夠成熟做呢個動作(生BB)。」

兆尊被問跟正印Carmen拍拖,車厘子如何介入?他笑說:「佢係乘虛而入,無發展,我係中計,粵語長片橋段,畀佢『隊冧』咗,我返咗酒店鎖咗門,醒咗先發現。(第三個呢?)仲高難度,佢神化少少,佢話自己係上天派落嚟。」在「快問快答」環節,兆尊寧揀身材也不要樣貌,寧願虛耗死也不願孤獨死,同時他寧揀不舉也堅持不結婚,他說:「因為結婚會得罪好多人,不舉只得罪自己。」

娛樂組