感恩身邊多好人支持安慰 智叔二仔廖文信:正式重新開始

文章日期:2021年04月24日

【明報專訊】廖啟智(智叔)於3月28日因胃癌病逝,終年67歲。智叔的安息禮日前舉行,遺孀陳敏兒與兩名兒子廖文哲、廖文信送別時表現堅強,又分享對智叔的感受。二仔廖文信做有關製作的工作,他感謝父親經常給他意見說:「無機會再請教佢同問佢意見,但我好感恩成為佢最後學生,成為一個令佢驕傲嘅學生同兒子。」

廖文信昨日在社交網上載玫瑰花照片,感謝關心他的人:「好好好感謝呢一個月以嚟大家嘅支持、問候、安慰及陪伴,好感恩身邊有好多好人撐住,令難過嘅時期變得無咁難過!而且,有好多我唔認識或者素未謀面嘅朋友都畀咗好多安慰我(有幾位仲整咗張心意卡,收到嗰吓好滾動)Thanks God for sending me so many angels。休息咗兩日,今(昨)日正式重新開始!多謝大家!我愛大家!就快生日,但今年就不慶祝了喔!」

娛樂組