逾60門票贈基層睇騷 鄭中基獲讚真暖男爸爸

文章日期:2021年04月26日

【明報專訊】鄭中基(Ronald)前晚於中環海濱活動空間舉行《Drive In Ultra—WEE are Ronald Cheng鄭中基自駕演唱會2021》第二場,全場爆滿,並吸引300人在「核心外圍」免費聽歌,許廷鏗、方力申和鍾培生等捧場。演唱會於7時45分開騷,較首晚提前了半小時。

叫林家謙千祈不要縮

ViuTV《Chill Club推介榜年度推介20/21》共掃6獎的大贏家林家謙擔任嘉賓,與Ronald合唱《我代你哭》。Ronald攞林家謙得獎言論惹網民熱話來開玩笑,「聽講,你經常講錯說話,咁多人支持你,你開唔開心?」林家謙說開心。Ronald之後自問自答,「你有冇未來計劃?唔好答,答『有』話你有機心,『冇』又話你懶。咁問你有冇拍拖?有,又話你掛住拍拖;冇,又話你講大話,不如直接唱歌啦。」Ronald問在場觀眾可知《一人之境》作曲、填詞、編曲和監製是誰?觀眾齊聲答全是林家謙。Ronald說:「4個都係佢,點解唔可以多謝自己,畀我就多謝自己4次。」林家謙即笑笑口連說4次多謝。他又叫林家謙千祈不要縮,「要縮等我這個老嘢縮,你好好努力做音樂」。林家謙於是唱出《一人之境》。

日前有名為「關懷貧窮學校」facebook專頁,公開感謝Ronald捐出60多張演唱會門票,讓基層家庭可以看演唱會,稱對有些街坊而言,這可能是一生唯一一次看演唱會,很高興能跟子女一同前往,與家人經歷美好的晚上。網民大讚Ronald是真暖男爸爸,留言:「有錢嘅人多,但願意分享嘅人少。」據知Ronald的3場演唱會每日也有送門票給多間慈善團體,如點滴是生命、生命工場、香港家庭福利會、香港青年協會等。過往他的演唱會也有低調送門票給基層家庭,早前更親身體驗搭荒生活,到上水跟拾荒者「黃姐」執紙皮。

記者:柯美

攝影:林祖傑