讚男友馬國明開通 湯洛雯:佢唔會阻止我拍咀戲

文章日期:2021年05月04日

【明報專訊】馬德鐘(馬神)、湯洛雯(靚湯)、陳煒、何廣沛、郭柏妍及蔣家旻昨日出席劇集《雙生陌生人》開鏡禮,馬神劇中一人分演兩角,其中一角會周旋三角關係,背住老婆陳煒跟舊愛靚湯藕斷絲連。靚湯表示睇劇本沒有親熱戲,若劇情需要也不抗拒。問到拍咀戲是否要男友馬國明批准?靚湯大讚男友開通:「他不會阻止我拍咀戲,拍《失憶24小時》跟譚俊彥激吻,佢都有睇;不過跟他拍拖後,真是未拍過親熱戲。」她表示不會阻止馬國明拍親熱及牀上戲,「OK的,TVB的尺度不會太過分」。

靚湯34歲生日約馬國明郊遊

馬神笑言跟靚湯合作無壓力,也不怕馬國明呷醋:「我是專業演員,做好自己,不需要想太多!」他稱開工有幫手照顧靚湯,去郊野農莊取景,有分享防曬液和蚊怕水,只是靚湯婉拒,靚湯說:「現在後悔了,原來我好惹蚊,被蚊叮到全身蚊癩。」馬神自言有苦自己知,「我好容易曬黑,開工3日已黑幾度,跟雪白的靚湯好大對比,燈光師打燈好難」。

本周四(5月6日)是靚湯34歲生日,剛好馬國明在內地拍畢《白色強人II》回港,她甜笑說:「一向都開心,平時以視像通話,以前爹哋(湯鎮宗)到內地拍戲,只能通長途電話。」她透露生日剛好不用開工,可能會跟馬國明行山郊遊或者去主題樂園慶生。

郭柏妍首當配角 何廣沛左右逢源

應屆港姐季軍郭柏妍之前參與劇集《白色強人II》小試牛刀,今次再拍劇便擔任女配角,佔戲分不少,飾演見習律師,是律師樓清泉,跟師爺何廣沛有感情線,她說:「心情緊張,要做好多功課及背劇本,我都有翻睇《律政強人》,加深認識何廣沛這個拍檔。」廣沛讚稱今次角色左右逢源,周旋郭柏妍與蔣家旻之間,能享艷福,非常過癮:「兩個都是好女仔,手掌是肉、手背也是肉,兩個都要,不用揀!」不怕緋聞女友朱晨麗呷醋?他說:「又關她事?哈哈,我工作啫!」郭柏妍希望在演員方面做出好成績,願放下港姐包袱,「我接受拍親熱戲,就算不化妝出鏡都可以」。

記者:鍾一虹

攝影:劉永銳

■更多娛樂猛料 ﹕ol.mingpao.com