陳凱琳揸機影相 馬國明隔離中 「鐵馬家族」慶生期待湯洛雯出席

文章日期:2021年05月15日

【明報專訊】鄭嘉穎為「鐵馬家族」兩名弟妹林子善與唐詩詠補祝生日,出席還有家族成員黃嘉樂與其女友Samantha、林子善太太Kary,但未見馬國明與女友湯洛雯。

唐詩詠:有事記住搵大嫂

林子善與唐詩詠分別是4月及5月壽星,鄭嘉穎準備兩個生日蛋糕,兩名壽星一同許願。唐詩詠在社交網分享照片說:「My Family!已經第3年一起過,感恩沿途有你們。昨晚結論係,有事記住搵大嫂(陳凱琳),一定幫到你。」

林子善:下次帶女兒來

不少網民都問「二哥」馬國明為何又沒出席?林子善說:「多謝大哥又請食飯,幫我同妹補祝生日。時間總係覺得唔夠,真想玩耐啲,但唔得,因為要番去湊乖乖(女兒)。唔使問大嫂喺邊,佢係揸機人;唔使問二哥喺邊,佢在隔離中;唔使問二嫂喺邊,大家期待中。所以張相係齊人嘅。」陳凱琳不在合照中,原來負責揸機影相,她留言說大家好傾、好玩,叫林子善下次帶女兒來。林子善答:「收到,大嫂。」

娛樂組