節目爆金句 買魚講自由

文章日期:2021年05月23日

【明報專訊】《ERROR自肥企画》開首的瘋狂遊戲成功引起話題,看似胡鬧失控,但透過ERROR的演出或Mike導在鏡頭前說的皆有信息,不少更成為網上金句。第9集的「香港ERROR遊」,ERROR 4子扮外國人全集講英文,又唱Backstreet Boys經典歌,但點止爆笑咁簡單;其中一幕保錡與193在金魚街買金魚,論魚的自由說:「香港不是個自由的地方。」

第10集尾聲的幕後團隊自肥,製作組帶陳欣妍出海睇白海豚。他們拍攝到多條白海豚,跟船家講保育時,感觸說:「不知道有幾多海豚,因為起這條橋,而被迫離開原有生活水域。」網民讚說出心聲,這就是社會責任。

第11集主題是「BTS(Behind The Scene)」,「無制限OT編集団」做主角,Mike導又有嘢講,他說:「做節目同做任何嘢一樣,講緊堅持。好多時會遇到阻礙,因為規矩、道義、budget,同埋好多唔同理由,會阻礙你嘅堅持。呢個節目、呢班人,可以由第一個節目行到嚟𠵱家,拍到一啲有觀眾欣賞嘅節目,都係一路堅持住我哋認為係啱嘅嘢。一直堅持,聽落好易,其實好難,但就睇你堅唔堅持到。」節目最後送上「致一直還在堅持的人」字幕,不少網民為這句話感觸落淚。