ERROR為《保鑣救殺手2》宣傳片配音 193提議保錡做沙律俠

文章日期:2021年06月10日

【明報專訊】組合ERROR人氣勁,工作不斷。他們首次「進軍」荷李活,獲邀為西片《保鑣救殺手2》的宣傳片搞鬼配音,獻出無制限、無底線的演出。《保鑣救殺手2》演員有《死侍》賴恩雷諾士、《復仇者聯盟》系列森姆積遜等。ERROR對於這次特別企劃,保錡誇下海口說:「我覺得我哋今次配音做得好好,前無古人、後無來者!就算專業配音員,都配不到我哋呢個成就,因為專業配音員絕對唔會咁配,實在太勁!」193(郭嘉駿)有點保留:「我唔夠膽好似保錡咁講,呢個只係代表佢嘅立場!」肥仔(梁業)亦說:「有咩網絡言論就攻擊保錡,記住係佢一個人講!」阿Dee(何啟華)總結:「呢個配音好有feel!」

ERROR都是《保鑣救殺手》忠實粉絲,肥仔說保錡可以做曱甴俠!193有抵死提議:「叫保錡做沙律俠,淨係食沙律,係咁食,一食沙律就有力!」肥仔與阿Dee大笑,保錡無力招架道:「係呀,素食主義!」阿Dee提出《保鑣救殺手》如開第3集,應拍個香港版,成本夠低。肥仔說:「食個戲名,叫《保錡救殺手2》,下一集就是《保錡救殺手3》!」193說:「我就係嗰個『殺手3』,保錡唔係保鑣,其實係保安!」

娛樂組