193挑機跳《今期流行》拜神舞被踢 古天樂孖ERROR拍廣告放笑彈

文章日期:2021年06月15日

【明報專訊】影帝古天樂(古仔)外表甚cool,其實好玩得,近日他伙拍憑《ERROR自肥企画》人氣急升的組合ERROR及Agent.L(曹梓冲)拍廣告,還有盧覓雪驚喜客串,齊齊炮製笑彈。網民紛紛大讚廣告又正又好笑,廣告歌《熱到除3》很洗腦,亦多謝古仔肯跟年輕人合作,希望古仔開拍賀歲片跟ERROR鬥戲。

娛樂組

廣告片一開始見到梁業(肥仔)瞓在地上大嗌好熱,吳保錡在敷冰,何啟華(阿Dee)擺出「鳳凰不死鳥」甫士散熱,Agent.L以「實Q」Look現身,193(郭嘉駿)拿着小風扇指着Agent.L說:「佢就係我『實Q』,feel到啦,巨星排場,知我咩料啦!」鏡頭一轉,古仔坐在打開了的雪櫃旁,手拿小風扇問193:「咁你又知唔知我咩料呀?」

然後古仔以鄉音叫肥仔開冷氣,肥仔反問:「咁黑都怕熱嘅?」被古仔摑了一巴。此時盧覓雪出場問:「係咪熱呀?邊個要雪……雪呀?」眾人指向古仔,盧覓雪隨即輕搭古仔膊頭,古仔發出無奈笑聲並說:「真係正到不得了。」大家起哄叫古仔除衫。

古仔與眾人打成一片,除Agent.L沒有轉Look,大家都換上夏威夷恤落力跳舞,其間ERROR還扮夏威夷女郎。193更大膽地在古仔面前跳《今期流行》的經典拜神舞,結果被古仔大腳踢開;古仔見到193的騎呢舞姿,忍不住大叫cut。

ERROR盼與古仔拍戲

阿Dee在社交平台上載廣告片,並留言:「作為一個演員,無時無刻都要準備好,古生(古天樂)今次可能係嚟casting㗎!上大銀幕指日可待。」他又叫3名ERROR兄弟醒少少,不要失禮人;又問古仔何時搵ERROR拍戲,最多請他飲啤酒。

盧覓雪也在社交網貼合照,留言:「同咁多名型男合作(各種唔同類型嘅型啦!),仲要有大膽演出(除衫喎),話晒人哋係女仔嚟,會害羞㗎嘛。」還hashtag「你睇我紅都面晒」和「真係萬綠叢中一點紅」,之後再留言「同古生一齊我覺得非常之開心,但喺Agent.L隔籬我又覺得好有安全感,你話兩個揀邊個好?」Agent.L在社交網上載廣告片,MIRROR成員邱士縉留言:「Agent.L要紅了。」Agent.L女友亦留言讚他叻。

相關字詞﹕每日明報-娛樂