重提與吳君祥分手 被單立文「攻陷」 江美儀淚崩剖白離婚

文章日期:2021年06月21日

【明報專訊】江美儀跟吳君如胞弟吳君祥相戀多年,2018年突然宣布2016已分手,事件峰迴路轉被前老爺夏春秋踢爆他們是離婚,不是分手。初時江美儀不認瞞婚,隨兩人2006年在西雅圖登記結婚紀錄曝光,才不得否認。她低調處理離婚一事,開玩笑說結婚是飲醉酒做錯事,又在鏡頭前就瞞婚講大話公開道歉。她一直表現堅強,事隔近3年,江美儀因好友單立文(豹哥)重提她離婚,首次在鏡頭前崩潰痛哭。

娛樂組

江美儀和林盛斌(Bob)擔任節目《Mean Talk》主持,豹哥跟滕麗名擔任嘉賓,豹哥反客為主突然捉着江美儀的手,重提她當年離婚一事,他說:「你同你前任伴侶分開時,有沒有受到好大刺激?」美儀強裝笑容說:「我唔係受好大刺激。」豹哥表示好關心江美儀,但不敢騷擾她,擔心觸動她太多情緒,並說:「又驚你頂唔順,我哋都難受,而且我同你拍完嘢冇幾耐,我覺得你背後獨自承受太多嘢,又唔同我哋講。我……真係覺得……點解你要咁傻呢?要揹起咁多嘢呢?」滕麗名也說:「出聲同我哋講嘛。」豹哥接着說:「跟我哋講嘛。又唔係唔熟,係咪先?我哋合作時候無所不談,係咪先?」

江美儀忍不住含淚說:「我𠵱家冇嘢㗎喇。」豹哥再說:「你𠵱家冇嘢,但嗰時傻吖嘛。」江美儀回應:「我都唔知可以同邊個講。兩個人相處去到要離婚,未必係一件事發生咗,可能係一路積累,積累到覺得,我嘅人生係咪應該繼續落去。兩個人傾完之後覺得,可能分開會比較好,所以最後就分開,其實你哋知道嘅時候,已經係好後期。」

對人歡笑背人垂淚

江美儀透露其經理人最近談起她的為人,她聲淚俱下說:「佢話我係一個唔識得去release(釋放)自己嘅人,每樣嘢都一個人『吞晒』,你唔好見我咁tough,其實都有人蝦我。我好似好開心,其實我唔係真係咁開心,疫情期間,我好辛苦,因為冇嘢做,會喺屋企諗好多嘢,𠵱家我好感恩,工作多咗,又有呢個節目,真係好多謝你。」

節目後他們接受《東張西望》訪問,問豹哥是否有計劃「攻陷」江美儀?他稱沒有計劃,美儀笑豹哥「冇咁好戲」,阿滕也稱對方個腦冇轉得咁快。

「小鮮肉」談新人辛酸史

此外,節目今晚播出訪問「小鮮肉」余德丞、丁子朗、黃庭鋒等,大爆娛圈新人辛酸史。余德丞曾因踢波昏迷一度在ICU留醫,訴苦因事件被標籤,錯失大量工作機會,包括跟蔡思貝合作旅遊節目。他的工作能力被懷疑,醫生證明他可以工作,但講一萬次也沒有用,他要四處跪求才能再獲取工作機會。

黃庭鋒曾遭黑心前輩「糟質」,因為NG被鬧,前輩唔幫兼說:「𠵱家啲新人唔記稿㗎,冇做功課喇。」他稱當時嬲到想爆粗。

丁子朗被逼供下,自爆曾約會無綫女神級藝人,最後殺出正印男友而被迫放棄,子朗還稱女神好樂意幫助新人。