網台D100蔡浩樑揭離職謊言 梁繼璋曾向鄭經翰稱轉行做殯葬

文章日期:2021年06月21日

【明報專訊】港台上周五解僱《瘋Show快活人》主持曾志豪與貴花田(陳寶玲),同時宣布梁繼璋、李麗蕊和馬小強頂替主持工作。梁繼璋同日在《D100上綱上線》向聽眾宣布離開網台D100,不少聽眾感愕然,該節目監製阿通與蔡浩樑拍片上載facebook交代事件,題為「梁繼璋點解要咁做?」

他們先重溫梁繼璋上周離職前主持《D100上綱上線》的片段,梁繼璋表示:「收到大班(D100創辦人鄭經翰)一個信息,大班好關心我哋台,經常會有提點,講到𠵱家香港好動盪,好多新聞令到大家好擔心,佢想提我唔想大家誤會,因為我喺月初已經同大班、管理層講咗,所以絕對唔好誤會係因為啲咩事情、因素離開,多謝大班溫馨提示。」播完蔡浩樑提出疑問:「究竟梁繼璋有冇話過畀我哋聽,佢係會去港台開咪,仲要緊接呢?」

斥瞞騙聽眾

梁繼璋於6月5日辭職,告訴蔡浩樑有新工作方向,獲很多計劃邀請,包括殯葬工作,蔡信以為真。阿通跟梁繼璋聯絡,對方也是講同一番說話,原本提議他6月底才離開,梁繼璋回覆:「我有些合作暫時未明朗,暫不能公布,就當是其他娛樂媒體。」蔡浩樑稱沒想過梁繼璋會回港台,並稱對方是有計劃瞞騙他們,原來所謂保密協議是港台要炒曾志豪。

蔡浩樑稱終明白梁繼璋不答應做到6月底離職原因,隔空問對方:「你有什麼辦法保證你這一年可以長做落去?港台不會炒你?如果你做了兩個禮拜,有人篤灰話你做過啲乜,唔適合做《瘋Show快活人》,咁你咪冇得撈,咁你就去做殯葬,你唔使返嚟D100,啲自己友(聽眾)唔會原諒你,因為你呃佢哋。」

無機會再回D100

他們透露大班知道梁繼璋要離開時,贈言對方「天要下雨 何必勉強」,蔡浩樑大爆梁繼璋未有跟大班提過從事娛樂媒體行業,並說:「當時他以家庭壓力,告訴大班會做殯葬行業,如果冇同大班講去娛樂媒體,但係做殯葬嘢,咁即係𠵱家你同大班講當港台係殯儀館?」蔡浩樑覺得梁繼璋沒有交代清楚去向,無奈說:「冇辦法喇,梁繼璋唔會再喺我哋個平台同大家say任何sorry喇,希望佢唔好再畀人跣。」梁繼璋沒有就舊拍檔的斥責回應。

娛樂組