何廣沛表現差曾被高層勸退 郭子豪自揭與鄧卓殷肉麻事

文章日期:2021年06月24日

【明報專訊】何廣沛、郭子豪與方紹聰擔任林盛斌(Bob)、江美儀主持的節目《Mean Talk》嘉賓,被翻出過往不少負評,何廣沛曾被抨擊「把聲真係好難聽」。

他直認最近遭無綫高層曾勵珍(珍姐)「提點」,何廣沛說:「她話我講嘢真係唔得,做得好差,不如唔好做呢行啦。」那刻終於知道嚴重性,他曾在珍姐房間練習英文咬字達一小時,十分感激對方培育及耐心教導。

郭子豪因情緒問題失場

郭子豪被問當年失場事件,他憶述:「當時種種原因導致自己亂晒籠,包括屋企,當時同前女友關係處理得唔好。總之唔想見人,有情緒問題。關了手機幾日,匿喺屋企。」他感激當時劇集監製潘嘉德的暖心慰問。

郭子豪自揭與女友鄧卓殷的肉麻事,從兩年前開始,二人每晚均會開住video call入睡,江美儀與Bob嘲他「sweet得嚟好黐線」。郭子豪冧爆說:「瞓住都唔會熄電話,第二朝瞓醒又見到對方。如果她未醒,我咪開住個call做自己嘢先。」

至於方紹聰則大爆好友孫慧雪「義氣事件簿」,其間江美儀與Bob即場致電孫慧雪「套料」兼逼供。

娛樂組