合作拍宣傳片 鄭裕玲讚ERROR「靚仔咗」

文章日期:2021年06月30日

【明報專訊】男子組合ERROR於2019年聖誕節到商台接受鄭裕玲(Do姐)節目訪問結緣,當時肥仔(梁業)從Do姐手上接禮物時,大膽摸Do姐手仔,對他們而言意義重大,皆因好少新人可以摸Do姐隻手。

人氣爆燈的ERROR繼跟古天樂合作拍廣告後,他們跟Do姐合作拍宣傳片,昨日ViuTV的facebook專頁上載Do姐和ERROR為八達通卡登記消費券的宣傳短片。肥仔、193(郭嘉駿)、阿Dee(何啟華)和吳保錡化身「ERROR流忍者」,在「司令」Do姐面前跪低,Do姐怒吼:「你4隻嘢咁放肆?」片段中肥仔反串學生妹,保錡也有扮女人,場面爆笑。

肥仔瞓覺好得意

Do姐在Instagram分享拍攝花絮照片,她與熟睡的肥仔合照,並留言:「呢個肥仔好得意,一秒就瞓着,但下一秒醒咗又好精靈。」她又說:「Do姐教精ERROR,你哋4隻嘢最近好似靚仔咗!係紅咗之後靚仔?定係靚仔咗至紅。」網民期待Do姐跟ERROR合作《Do姐ERROR去shopping》,又想睇《古生ERROR遊》,定必成熱話。

娛樂組