《奪冠》掃導演會4大獎 《一秒拳王》周國賢首稱帝:愈踩會做得愈好

文章日期:2021年07月20日

【明報專訊】「香港電影導演會年度頒獎典禮」去年受疫情影響,在網上公布賽果,今年沿用上屆模式,昨日宣布導演會2020年度得獎名單,《奪冠》獲4獎成為大贏家,除奪得最佳電影外,陳可辛膺最佳導演,鞏俐封后,白浪奪最佳新演員。周國賢則憑《一秒拳王》首奪最佳男主角殊榮。

周國賢:難撐都會撐得過去

周國賢得知稱帝後感謝團隊的照顧,稱在夾band以外找到很多手足情之地;他說這獎對他來說盛載了很多重量,「拍攝到上映期間,我的健康、心靈狀態,以及社會氣候都發生咗好多前所未有嘅改變;呢啲改變,令到我同埋我身邊嘅人同團隊都經歷過一啲好難捱嘅時刻,所以對於我嚟講,《一秒拳王》唔單止係一部我可以做男主角、所謂『擔正』嘅戲,而係好似一個見證人,親眼睇住嗰段時間係幾難撐。直到上畫之後反應咁好,好似話緊畀我知,難撐,我哋都會撐得過去,再唔容易嘅困境,只要肯行落去,都一定會搵到出路」。

周國賢自言寫歌佬變大隻佬,只要相信與堅持,無論面對任何事,奇蹟都會發生,「再次多謝大家喜歡《一秒拳王》,喜歡周天仁(角色),喜歡香港電影。好多人成日話樂壇已死、香港電影已死,成長過程中那段夾band歲月令我明白『挑機』嘅重要。愈踩,就係會做得愈好,因為我哋香港人嘅超能力就係唔會放棄」。《一秒拳王》是早前第27屆香港電影評論學會大獎的「推薦電影」,亦是今年上半年度港產片票房亞軍,收逾1700萬元。

文念中奪新晉導演獎

美術指導文念中憑紀錄片《好好拍電影》奪新晉導演獎,他說:「首先要多謝許鞍華導演當年一口答應,同埋不厭其煩畀我和團隊跟拍了多年,去講述一個香港電影人的成長和努力嘅故事,使我願望成真!我要多謝我嘅製作團隊成員潘蘇晨和姜雯潔,還有監製廖婉紅和所有入埸支持呢部電影的朋友。」

香港電影導演會獎由會員一人一票選出,已故導演陳木勝獲頒榮譽大獎,對此英皇電影稱:「多年來陳導演對電影界貢獻良多,傾心、傾力、傾情,竭力為《怒火》耗盡心血,香港動作片一代工匠,當之無愧。」

娛樂組