太極紅館騷開鑼 雷有輝鄧建明:終於等到今日

文章日期:2021年08月08日

【明報專訊】太極樂隊一連兩場《太極Rainbow After Rain演唱會》昨晚於紅館舉行首場演出,5名成員從台側出台打招呼,獻唱《沉默風暴》揭開序幕,其間主音雷有輝(Patrick)叫觀眾起立舞動,並唱出《暴風紅唇》、《紅色跑車》,炒熱現場氣氛。Patrick問觀眾:「夠唔夠呀?你哋好勁呀!」「係咪等咗好耐?有無掛住我哋?」台下大叫回應。

Patrick續道:「我哋都好掛住你哋,都等咗好耐,足足兩年嘞!多謝你哋,因為有你哋支持,我哋終於可以企返上台,多謝你哋!」鄧建明(Joey Tang)有感而發:「終於等到今日!」Patrick表示經歷好多波折、起伏,正因為好多事情發生,故趁音樂會主題Rainbow After Rain,鼓勵大家要堅信和堅持夢想,只要有信心,對未來抱正能量,一定可以做到,正如他們開演唱會的願望也達成了:「本來我們想在35周年見大家,不緊要啦,現在大了一歲,大家仲好後生,睇吓Joey、Ricky(朱翰博)連眼袋都不見了,點解嘅?」

舞台上未見特別為已故成員唐奕聰(Gary Tong)留位置,正如太極騷前表示,Gary已埋藏在大家心中。不少圈中人也來捧場,包括RubberBand成員泥鯭、阿正夫婦、蘇志威、阮兆祥、海俊傑等。

記者:鍾一虹

攝影:鍾偉茵