角色太mean唔討好 黃翠如搵《七公主》監製算帳

文章日期:2021年08月30日

【明報專訊】黃翠如在劇集《七公主》飾演大家姐顧靈珊,角色冷酷又強硬,雖然有不少網民認為她演技有進步,但亦有負評。

翠如近日突然關閉社交網留言功能,留下「再見」及「私人悼念」等字句,還兩度缺席《七公主》宣傳,惹起揣測。翠如近日與該劇監製陳維冠拍攝搞笑宣傳片,打破合作不愉快傳聞。

結局仲執緊

翠如在宣傳片一開始就拎住水槍指向陳維冠(Joe)質問說:「Joe,我要同你算帳,搵我做個咁嘅角色?又cool又mean,又要我減10幾磅,咁破格,係咪玩嘢呀?監製!」Joe淡定解釋:「咁角色同性格反差大至過癮嘛。個結局我仲執(改動)緊,畀啲再啃啲嘅嘢你好冇?」

翠如聞言一臉八卦問:「點啃法?我唔係丹爺(劉丹劇中演翠如父親)個女?」Joe賣關子說:「講畀你聽就唔好玩啦。」並搶走翠如手上的水槍,威嚴地拋出一個字 「走」,翠如即邊說「sorry」邊急急腳走人,二人表現甚有喜感。

讚翠如貼心

事後Joe讚翠如很貼心:「她近排真係好忙,所以兩次都夾不到我們宣傳期,她都好唔好意思,今次她一知要拍宣傳片,都好緊張度期,希望盡量配合到,好多謝她。」

娛樂組