網上觀眾超過一場紅館騷 何韻詩期待香港舞台再聚

文章日期:2021年09月14日

【明報專訊】何韻詩原定本月8至12日於香港藝術中心壽臣劇院舉行7場演唱會,但香港藝術中心以「可能危及公共秩序或公共安全」為由,取消她的場地預訂。何韻詩將演唱會移師網上,黃耀明任嘉賓跟她合唱《問我》。何韻詩說,「我哋唔會因為冇咗場地就冇咗舞台」,「我唯一可以、我唯一識做,比較完整嘅事,就係繼續唱下去」。演出後她分享跟黃耀明的合照,留言:「我哋真係好鍾意唱歌。」

推到暗處仍能抬起頭

何韻詩昨日在社交網發文感謝一班義無反顧的團隊,沒有一句質疑說話,跟她一齊癲到盡。她說:「無咗個場,so what?……為咗唔令期待嘅觀眾失望,為咗本應存在嘅一件事,不至於因為橫蠻打壓被消失。大家加埋五噸汗水、一噸鹽分,大大力衝過去。成份情感比起本來更濃烈,一切託時代所賜。是夜嘅magical,正是來自呢班唔忿氣、唔甘心,又超級叻嘅嘅香港人。即使被推到暗處仍能抬起頭,自行創造無數可能發光發亮。就係真正香港人精神。容許我向你哋每一位九十度致敬。期待那天能同你哋喺香港重新走上有觀眾的場地和舞台。會等到的。」

讓錯過開場觀眾重溫

前晚演出場地沒有冷氣,何韻詩獻唱時全身汗濕。她透露因現場太熱,令機器包括攝影機同電腦server等未能完全正常運作,導致後半部有可能聲畫不同步。

何韻詩稱網上購票的觀眾人數比想像多好多,超過一場紅館騷,故開場時有些觀眾未即時load到,錯過了開場,為此決定為已購票的觀眾開放12小時重溫。

娛樂組

相關字詞﹕每日明報-娛樂