醫生哥哥考獲專科資格 麥明詩夾5位數送表祝賀

文章日期:2021年09月16日

【明報專訊】十優港姐麥明詩(Louisa)讀書叻會考攞10A,並在劍橋大學法律系畢業。原來大她3歲的哥哥麥明山同樣厲害,2013年畢業於香港中文大學醫學院,之後一直在屯門醫院任職醫生。近日他以「考第一」姿態獲得整形外科專科醫生資格。身為妹妹的Louisa替哥哥開心,在Instagram分享與父母、麥明山女友出席畢業禮的照片,又發文祝賀,稱為兄長感到超級驕傲,並寫道:「你終於專科畢業啦!由細到大見到你讀書嘅努力,on call 36嘅辛苦,成日食食吓飯衝番去醫院,仲要返住工咁溫書去應付專科考試。整形外科一啲都唔容易,有時候你做手術一做就十幾個鐘,要治療,重建嘅傷患每個都唔同。麥明山你得咗啦!另外,恭喜我爸媽養育咗佢哋兒子成為一個咁好嘅醫生!」

《明報》問Louisa送什麼禮物賀哥哥畢業?她表示相中對方所戴的靚表,便是她和家人夾份送的,「希望隻表可以成日陪住佢,我夾了5位數字㗎!」問她可會考慮試哥哥的「手勢」?Louisa笑言:「佢一直都喺屯門醫院,工作好辛苦,暫未有機會被佢醫。」

記者:陳釗