《我家無難事》鮑起靜第4集離世 網民邊睇邊喊:唔捨得

文章日期:2021年09月18日

【明報專訊】影后鮑起靜(鮑姐)演出王心慰監製無綫劇集《我家無難事》,演活為子女勞心勞力的開朗硬淨母親,雖然觀眾有時嫌她嘮叨,但亦有替她不值及激心。

監製:鮑姐會經常在劇中出現

前晚鮑姐飾演的羅美蘭約好全家人回家吃飯,準備慶祝70歲生日,豈料突然不適暈倒,送到醫院後去世,臨終前仍掛心每名家人,場面感人。鮑姐的角色在第4集便離世,很多網民都感驚訝及傷心,紛紛表示邊睇邊喊,唔捨得。有網民揣測鮑姐會以另一方式出現,監製王心慰笑說:「難得搵到鮑姐返嚟演戲,當然不會咁快就見不到她。她之後會經常在劇中出現,而且每次出現都會有重要信息帶出來。」

演出獲讚 胡㻗感激鮑姐帶入戲

胡㻗飾演郭景軒,是羅美蘭孫仔,母親是郭得寶(車婉婉飾),他乖巧孝順;前晚一集他見到母親得寶遲到未能見美蘭最後一面,兼態度欠佳,忍不住痛罵:「你要見佢早啲嚟,你知唔知婆媽(羅美蘭)最想見你,你𠵱家先嚟!」雖然他演技仍幼嫩,但鬧得「快狠準」,獲網民大讚:「車婉婉同個仔嘈時,心噏,個仔做得幾好。」、「新人嚟講,胡㻗真係唔錯,好自然,希望畀多啲機會佢。」獲網民正評,胡㻗謙虛說:「多謝大家,我每晚睇番都發現好多瑕疵,將來會更留意細節位,希望出來效果更加好。」他感激鮑姐拍攝期間給予無限鼓勵:「她真的好似我婆婆咁,我好珍惜同她每一場拍攝,鮑姐好容易令我進入角色,好想多謝她。我NG比較多,她會叫我慢慢嚟,畀番信心我。」至於楊明亦獲不少網民讚喊戲喊得好真、好好戲。

娛樂組