爆長子面試遭幼稚園校長歧視 張致恒:難道我個仔唔配讀書

文章日期:2021年10月27日

【明報專訊】張致恒(Steven)與太太區燕雯育有兩子,長子張天寶兩歲已適齡報讀幼稚園,昨日Steven在社交平台大控訴,稱因自己的負面新聞影響兒子讀書機會,遭幼稚園校長歧視,他說:「難道我個仔就唔配讀書嗎?」

Steven日前在社交平台上載口罩現笑眼的照片,身上貼着「張天寶家長」的名牌,估計他是陪大仔參加學校面試,他留言:「當所有人叫我做張天寶爸爸而唔係叫我個名嘅時候,心裏面有一種好奇妙嘅感覺,十幾年前自己仲返緊學,到咗𠵱家自己個仔就嚟開始返學,突然間覺得時間過得真係快!但係我好鍾意做爸爸呢個角色!」

未知Steven面試時發生什麼事,昨日他忍不住訴心中不快,他寫道:「其實真係好嬲,雖然我係曾經犯過好多錯,大家唔原諒我唔緊要,但係點解我同個仔去報名幼稚園,要畀個校長歧視,難道我個仔就唔配讀書嗎?有一個咁樣嘅爸爸就唔可以喺呢個社會立足嗎?你作為一個幼稚園嘅校長,講到自己唔會放過任何一個教小朋友嘅機會,就要講到明因為我嘅原因,唔畀我個仔機會讀書嗎?邊間幼稚園我就唔講啦,費事話我影響佢名氣!」

馮鎵瀠:公眾人物子女受注視

Steven近年負面新聞纏身,爆出一腳踏五船被封「世紀賤男」,原本其組合Boyz於2019年開紅館騷,也因他的醜聞取消。Steven成家立室是兩子之父,婚後修心養性,但被爆欠債不還,不少圈中人是債主,住所附近曾被貼大字報追債。

馮鎵瀠(Naomi)曾是債主之一,多次追債後,最近Steven終於還錢。Naomi表示不清楚Steven被歧視事件,她說:「我細個報考好多間學校都食閉門羹,只有一間取錄我,可以多報考幾間學校,可能他報名的學校多人想讀。(因家長身分被歧視,是否不應?)不同學校有不同收生標準,是否歧視無準則,特別是公眾人物的子女會受注視。若覺得學校條件苛刻,就不要安排小朋友入讀!」

娛樂組