擇偶揀大叔 練美娟自揭18歲失身

文章日期:2021年11月05日

【明報專訊】練美娟(娟姐)早前憑ViuTV劇集港版《大叔的愛》人氣急升,廣告及工作不斷。她接受林柏希主持的網上節目訪問,透露31歲的她單身4年,擇偶條件偏向成熟大叔,有安穩感覺,對小鮮肉一般,對上一個男友大她10多年,被問何時失身?她大方回答:「18歲失身,合法嘅。」還自爆小學五年級初戀。

節目中提到娟姐之前在ViuTV節目《有酒今晚吹》,爆曾經在飯局親眼見過一個女星姣惜無綫人夫藝人的場面,她堅持不能開名,只即場還原目擊經過。提到ERROR成員肥仔(梁業)及音樂人伍仲衡,先後被七仙羽爆鍾意娟姐,如果二選一會揀邊個?娟姐想一會說:「我只能夠講肥仔唔啱,我介意另一半矮過我。」至於伍仲衡,娟姐說那次做節目後,有跟伍仲衡交換電話說約食飯,但大家都忙。

爆Edan成日𥄫女

娟姐在《大叔的愛》與MIRROR成員盧瀚霆(Anson Lo)、呂爵安(Edan)合作,她大爆Anson Lo最多女冧,並說:「無論青春少艾或人妻,連我表姨媽都好鍾意佢。」她又笑稱覺得Edan最鹹濕,成日見他休息時看女仔的社交網,娟姐說:「我話『又𥄫女呀?』,佢就話睇下女仔啫。我唔敢講咁樣係鹹濕,但佢對異性最有興趣,成日𥄫女囉。」

娛樂組