梁諾妍陣痛14小時 剖腹生產 洪永城迎6磅餅印女

文章日期:2021年12月24日

【明報專訊】洪永城本月初出席劇集宣傳活動時透露,已向公司請假陪太太梁諾妍分娩;夫妻倆昨日在社交平台上載全家福報喜,宣布女兒「洪寶寶」Amber周日(12月19日)出世,重6.2磅,樣子跟洪永城似足餅印。梁諾妍臨盆當日痛足14小時,催生了兩次也開不到宮頸,醫生決定幫她剖腹生產,最後母女平安。

娛樂組

洪永城透露女兒英文名叫Amber,出世時重6.2磅,他為Amber代言:「我一出世,姐姐同叔叔就話『嘩,好似爸爸呀!』跟住我望望爸爸媽媽,我有唔開心,因為我想似媽媽多少少,媽媽好靚。我知道媽媽痛了14小時,催生了兩次,都開唔到宮頸,但係佢堅持到最後一刻,我聽到佢每2分鐘就痛一次,我仲聽到爸爸話隻手就斷,媽媽好偉大。」之後他續代女兒說:「我會快高長大、孝順同好乖,會照顧媽媽,帶歡樂畀大家…哈哈,至於爸爸,我好肚餓,可唔可以快去搵奶粉錢呀。」

讚女兒是福星 帶來歡樂

洪永城向傳媒報喜時,大讚Amber是福星,女兒出世至今已帶給他們很多歡樂。洪永城稱:「她可以和我們一齊過冬至、聖誕節,還可以過年,她的出世真是個perfect timing。」他又表示會和太太好好照顧Amber,令女兒成為健康、快樂、開心的小朋友。

痛到幾乎扭斷老公隻手

梁諾妍也在社交網開心宣布女兒出世:「Welcome to the world,Baby Amber aka洪寶寶 aka餅印Tony,出生了,媽媽會好好照顧你,我會係你最強的後盾。」她還講述當日分娩過程,由於催生藥幫助不到開宮頸,痛了十幾小時,羊水也穿了,宮頸仍然不開,醫生表示為避免BB危險,決定要剖腹生產,最後母女平安;她說:「寶寶出生後就即刻喊,連我都跟住大喊咗出嚟,見到洪寶寶平安地出生,什麼痛楚都唔緊要了,一切都很值得。謝謝上天給我們一位小天使,期待我們一家相處的日子。」梁諾妍除了多謝醫生及所有護士,也多謝老公陪伴,「最重要多謝洪生(隻手)的陪伴,每當我作動時痛到又暈又想嘔,真係差啲扭斷佢隻手,辛苦你了」。