送大女外國升學被罵漢奸 黎瑞恩表忠學成回饋祖國

文章日期:2021年12月31日

【明報專訊】黎瑞恩(小恩子)跟前夫曾智明育有一對仔女曾凱栭及曾浩儒,大女曾凱栭往外國升學,小恩子前日在facebook分享在機場攬着女兒的合照,留言:「希望幾個月之後可以見啦,畀心機,加油。」沒想到網民因不同意見掀起罵戰,小恩子多次回應,希望化解網民爭拗。

小恩子送女兒往外國讀書的帖文獲得不少網民祝福,她回覆:「多謝各位哥哥姐姐嘅鼓勵同祝福。」不過有網民質疑為何不到內地讀書,小恩子解釋女兒讀的科目內地沒有,最重要是女兒已經長大,身為父母只可以引領走正確方向,女兒有權選擇自己的路點行。很多網民撐小恩子,認為求知識無分國界。

籲憤怒網民放下執著

小恩子見群情洶湧,留言:「嘩!咩事咁熱鬧呀?點解唔可以(去)外國讀書呢?唔使出動到漢奸咁緊要呀!真係畀你哋笑死我呀。正因為有啲科目無,所以咪要去學囉,學完返嚟咪回饋祖國囉,咩事咁大反應呢?」有網民再問:「咩叫做『有啲科目冇』?揀啲有得讀嘅科目咪得囉。」

小恩子為平息風波再寫道:「各位充滿憤怒嘅施主,你哋放下啦,唔好嘥咗寶貴嘅時間。苦海無邊,回頭是岸,施主請回,我唔會再答你哋㗎喇,多謝光臨。」

娛樂組