為COLLAR造勢惹怒鏡粉 花姐承諾做好MIRROR

文章日期:2022年01月14日

【明報專訊】MIRROR經理人花姐(黃慧君)前晚在社交網發文:「我已經收到你嘅不滿,我會努力做好。希望你開嘅Ig(Instagram)acct可以follow MIRROR嘅Ig,多謝」,隨即引起網民揣測發生什麼事。

有人留意到很多「鏡粉」在花姐替女團COLLAR出道高興的帖文下留言,「鏡粉」有很多訴求,提到希望ViuTV認真經營MIRROR的Ig,幫MIRROR做應做的宣傳,不要單靠各歌迷會的宣傳應援,幾時有團體綜藝節目等。其中有人說「期待可以正視MIRROR,點解fans page咁耐都唔update」、「比起當時MIRROR,COLLAR宣傳個勢好強勁,希望MIRROR再強大」、「睇得出Viu搞女團好用心,希望放喺MIRROR嘅心機唔會少過女團」。對於鏡粉洗版式的不滿及訴求,有人稱花姐說「我會努力做好」,是希望平息大家怒火。

娛樂組