網民求推「paypayduck」產品 《IT狗》導演稱無話事權

文章日期:2022年01月19日

【明報專訊】ViuTV原創劇《IT狗》播出以來口碑不俗,首周收視有4.1(約逾26萬觀眾)。劇中由插畫家Johnny仔(鄧子超飾)設計的「paypayduck」公仔深得網民喜愛,網民盼有周邊產品發售。導演簡君晉在社交網解釋:「呢隻初號『披皮』其實係我用咗1分鐘喺電話畫,然後美術組幫我無限複製,原檔仲喺我舊手機度。大概一年前,美指Wilf同攝影師Tim介紹咩係NFT(非同質化代幣),我就開始研究一下NFT,所以決定放喺Johnny仔劇情線,取代傳統實體藝術拍賣。」

他透露當初團隊都懷疑觀眾對NFT太陌生未能代入,但因創科精神,寧加入「新嘢」,好過無限loop「舊嘢」。至於周邊產品,簡君晉說:「拍完都有呢個念頭,不過所有版權全部屬於ViuTV,所以大家都係問ViuTV啦,學Never話:『我都冇say』。」

娛樂組