斥雜誌主編討厭 COLLAR成員Marf認衝動致歉

文章日期:2022年01月29日

【明報專訊】ViuTV力捧女團COLLAR於本月12日出道,隨即獲得廣告代言,拍產品宣傳照及接受時尚雜誌訪問,人氣急升。COLLAR近日為國際知名雜誌拍攝時,成員之一Marf(邱彥筒)卻發生不愉快事件,她在社交網發文批評雜誌主編討厭,挑戰她的底線。

Marf在Instagram(IG)限時動態留言:「因乜解究,V.雜誌嘅主編係會可以咁討厭?做嘅所有嘢都挑戰緊我最底嘅底線,睇來今日應該都係人生幾大嘅一堂,我會忍㗎,唔好燥啊。」她發泄完不滿後很快刪去。不過很多網民已截圖在網上流傳,問COLLAR經理人戴穎如何處理?

經理人戴穎稱Marf深切反省

戴穎向傳媒表示團隊尊重所有媒體創作,希望保持友好關係,為大家帶來影響,深感抱歉。她跟團隊會認真處理,而Marf會深切反省並改善。Marf昨晚在IG發文道歉,寫道:「多謝各單位嘅包容同溝通,解決了問題。同時因為我嘅衝動而帶來影響,深感抱歉!明白作為公眾人物嘅影響力,會繼續虛心學習,要大家操心了。」

娛樂組