難忘首次約會 張繼聰被謝安琪淋肉醬意粉

文章日期:2022年02月07日

【明報專訊】谷德昭主持的ViuTV節目《爆谷一周》前晚第3集訪問賀歲片《飯戲攻心》演員張繼聰、鄧麗欣及林明禎,分享人生中重要的飯局。張繼聰透露太太謝安琪是他的第5任女朋友,自爆每次拍拖都好認真,以結婚為目標,會帶女朋友回家食飯見家長,並稱最慘是母親跟他每一個女朋友都做了朋友,每次分手,媽媽都哭得很慘。

張繼聰回憶首次與謝安琪約會經過,稱當時約對方看舞台劇及食飯,「我專登約她看舞台劇,因為有內涵,那套劇是我同學搞,我到劇場時,人人跟我打招呼,好似我是藝術界。之後我們去了一間普通餐廳吃東西,老婆叫了肉醬意粉,佢問我『你食唔食?』我答好。她盛給我時,不知道為何手滑,全部肉醬意粉落在我身上,我覺得『正喎,呢個女仔,咁樣嘅』。然後我老婆很casual說『唔好意思,我係咁樣㗎,不過我以前啲男朋友好鍾意』。她說完這一句,我覺得這個女仔唔嘢少喎,即係起碼我有機會」。

娛樂組