新歌MV點擊率被質疑造假 Tyson Yoshi:我唔買Views㗎

文章日期:2022年03月27日

【明報專訊】張敬軒(軒仔)、林家謙與Tyson Yoshi前晚於社交網開直播。林家謙平時給人斯文感覺,但面對熟朋友玩得好癲,直播中流露真性情,Tyson與軒仔忍不住爆粗取笑他。

林家謙:下次唔好咁重手

Tyson新歌《I don't smoke & I don't drink》MV周三(23日)上架,至昨晚逾12萬點擊,成績不錯。對於新歌MV點擊率被質疑造假,Tyson直播中澄清道:「我唔買Views㗎!唔知點解畀YouTube扣咗Views數,人哋一日100萬Views又出到,我得8萬幾Views鼻屎數,出唔到喎!搞錯!」軒仔笑說:「慢慢出啫!」林家謙掩嘴偷笑:「下次唔好咁重手喇!」Tyson聞言激動回應:「我無買㗎大佬!我買點會得雞屎咁多?」林家謙再笑說:「你有首歌成千萬Views喎,我一首都無。」Tyson反駁:「我得一首,你一個月200萬Views,我有睇。」

娛樂組