被封過氣情侶 馮盈盈鄭衍峰拍檔做主持

文章日期:2022年03月29日

【明報專訊】無綫總經理(節目內容營運)曾志偉率錢嘉樂、馮盈盈及鄭衍峰主持綜藝節目《講你都唔信》,邀來肥媽(Maria Cordero)、薛家燕(家燕姐)、陸浩明、阮兆祥、鄧兆尊、何遠東、曹永廉、車婉婉及商天娥任嘉賓。

志偉澄清無人被「雪藏」

馮盈盈被指遭公司「雪藏」,志偉接受《東張西望》訪問時為早前確診的馮盈盈澄清,「邊個人入過雪櫃啫?呢度冇人入雪櫃,其實係佢去咗隔離」。嘉樂仔也幫口:「傳吓傳吓就變了第二件事,佢只係隔離,又話人哋『雪藏』。」馮盈盈曾跟鄭衍峰傳緋聞,談到再撮合這對過氣情侶,志偉搞笑說:「我從來不知,原來他們已經過了氣……」馮盈盈與鄭衍峰異口同聲說:「緋聞……緋聞。」嘉樂再追問緋聞是真是假,二人甚有默契說:「講你都唔信啦。」

家燕姐與肥媽為要在節目自爆「第一次」的主題大感頭痛,家燕姐透露曾向肥媽求救,共識分享第一次險失身經歷,肥媽預告內容好激,並笑說:「我無話可說,第一次已經好耐的事,不記得了,然後又叫我講感情,我話『吓?』我沒有太多喎。」

娛樂組