阿Bu發起「三條阿叔」重組 孖灘叔余迪偉開新節目

文章日期:2022年05月05日

【明報專訊】商台節目《一八七二遊花園》2009年4月30日深夜首播,由余迪偉及姚家豪(阿Bu)主持,後來加入鄒凱光(灘叔),3人的默契成為最強主持組合。至2013年5月阿Bu因要專注搞《100毛》而離開商台,灘叔隨後亦離開,改由林二汶跟余迪偉主持,節目2014年結束。這個3人組將合體於YouTube頻道主持全新節目《三叔公園》,由本周五(5月6日)起,逢周一、三、五晚上10時開咪直播。

灘叔、余迪偉及阿Bu拍片宣布開新節目《三叔公園》,片中阿Bu扮富貴向余迪偉與灘叔提出再合作做節目,可惜被兩人拒絕。鏡頭一轉,阿Bu被老婆利君牙(陳柏寧)鬧,稱他應直接向灘叔、余迪偉說掛念二人,想趁10周年大家再做節目,阿Bu表示很掛念聽眾,最後灘叔與余迪偉答應重組。

節目宣傳片上載到社交平台,留言「佢哋真係返咗嚟,仲學識咗喺YouTube開live,決定做個新節目,聽講佢哋冇乜點變,除咗,變晒三條阿叔(依然唔靚仔,但相當有型)……」並表示這次合作是期間限定,不少粉絲也大嗌期待。

娛樂組

■更多娛樂猛料 ﹕ol.mingpao.com

相關字詞﹕每日明報-娛樂