初入行遇冷眼 林盛斌曾被諷「阿豬阿狗」

文章日期:2022年05月12日

【明報專訊】林盛斌(Bob)主持的節目《360秒人生課堂》,最後兩集演講嘉賓分別有魯振順、以棟篤笑角度講述歧視問題的印度裔香港人阿V、曾因全身癱瘓一度有意輕生的嚴楚碧,以及面對「淪落」指控的Sales陳迪豪。Bob擔任壓軸演講嘉賓,講述入行初期如何遭受冷眼,以及感激嘲諷過他的人,成就今日強大的他。

Bob說:「記得當年在電台冇節目做,突然有一日有機會畀我錄電台廣告,平時錄廣告嗰位DJ係啤梨(葉文輝),當日他生病,但個廣告又趕住出街,監製一見到我,行過就話:『你啦』,就係咁,錄了我人生第一次電台廣告,我好開心,好畀心機。個客聽完第一句就問『呢把聲邊個嚟?阿Bob?乜水嚟㗎?你唔好搵啲阿豬阿狗去錄我啲廣告呀。個廣告唔出街住,你等啤梨好番先再錄啦』。」

魯振順難忘母親牀邊餵食

魯振順感激亡母無私付出及照顧,一直默默支持他追尋演員夢,他說:「阿爸不贊成我參加訓練班,但阿媽沒理會他,叫我畀心機做好自己、爭番啖氣。那時實習做甲乙丙丁、行行企企,根本冇得瞓、冇得休息,所以有得瞓,就連飯也不吃,媽媽就坐在牀邊,用匙羮將食物塞落我嘴裏說『唔食嘢,冇營養會死㗎』。」

娛樂組