《尋寶記》黎明揀糉爆金句 劉德華扮Chok爆學生哥重現熒幕

文章日期:2022年05月22日

【明報專訊】無綫近日播《尋人記II》再掀網民熱話,配合這個「尋人潮」,無綫於《尋人記II》播映後,推出新節目《尋寶記》,為觀眾推介人物外,更蒐羅昔日無綫珍貴片段。

第一集以「零食」為主題,挑選數段舊片段,包括1991年劇集《卡拉屋企》鄭敬基沒收黎海珊零食場口,以及1989年《歡樂今宵》張衛健扮小販整蠱街坊等。當中以1991年《Beyond放暑假》場口最經典,扮演學生哥的劉德華Chok爆,還用爛gag撩當時23歲伊能靜說:「報紙上面個伊小姐係咪你呀?咁C小姐呢?」當時伊能靜露出怕醜又清純表情。

第二集則以「糉」為主題,找來1983年《K-100》片段,當年應屆港姐三甲楊雪儀、張曼玉及李月芙出席端午節活動,展現高貴大方一面。還找來1992年《娛樂新聞眼》採訪片段,劉德華、黎明及郭富城先後應主持「細龜」黃一山邀請,玩揀糉預測未來老婆遊戲。劉德華揀了鹼水糉,被指鍾情有錢女,細龜笑爆解釋:「因為『鹼水』,即係揀一個好有水嘅老婆!」選裹蒸糉的黎明被指佔有慾強,黎明即時拿出金句反擊:「每個人都可以當自己是專家,我的睇法覺得裹蒸糉好有內涵。」郭富城選龍兜糉,被指擇偶必要條件是「相貌突出」。

娛樂組