張致恒三度當爸爸 BB早產插胃喉入ICU

文章日期:2022年06月06日

【明報專訊】張致恒(Steven)與太太區燕雯(雯雯)結婚兩年多,育有兒子天寶及天牧。今年初雯雯一度單方面宣布離婚,Steven其後表示夫妻溝通後和好,並宣布雯雯懷有第三胎。他曾漏口風今胎都是仔,「希望三兄弟可以和睦相處,健健康康咁樣,我就心滿意足!」

雯雯早前透露被業主迫遷,令她心情受影響。雯雯昨晚在社交網透露已誕下第3個孩子,BB比預產期早一個月出世,要在新生嬰兒深切治療部(ICU)留醫及插胃喉。她上載BB照片寫道,「簡單一句說話,最近喺我身上變得一啲都唔容易。身體健康,喺身邊已足夠。提早一個月見面,但只係見了一秒,就要分開。呢段日子,的確過得唔容易。每日望住你喺ICU咁細個就要插胃口(喉),一直堅持相信會有奇蹟。終於等到好消息,你快可以回家了,你要加油﹗珍惜,生活上每一個細節,好多嘢不是理所當然,好好享受擁有嘅每一秒」。

娛樂組